Archiwum 17 marca 2015


mar 17 2015 Dobra firma pozycjonerska, czyli jak wybrać...
Komentarze: 0

Mówi się, że jeśli, coś jest niedrogie, to nie może być dobre, a jeśli coś jest profesjonalne, to nie może być błyskawiczne. Branża SEO dowidzi jednak, iż to powiedzenie w żadnym wypadku nie działa w dziedzinie pozycjonowania. Skoro więc wartościowa firma to taka, która działa błyskawicznie i jest tania, to jakie dodatkowo musi posiadać cechy?

Dużą rolę ma znajomość rynku i zasad rządzących SEO, zwłaszcza w kontekście ciągłych zmian algorytmów sterujących wynikami wyszukiwarek. Profesjonalna firma nie tylko śledzi na bieżąco każdą zmianę, lecz prócz tego umie im skutecznie przeciwdziałać. Potrafi także właściwie i szybko zareagować w przypadku gwałtownego spadku pozycji lub filtra otrzymanego przez witrynę. Profesjonalna firma prawie zawsze posiada sprawdzony system monitorowania witryn, jakimi się zajmuje i które pozycjonuje. Oczywiście bezwzględną podstawą jest posiadane portfolio z opiniami klientów i udokumentowany dorobek zawodowy. Oddanie serwisów firmom widmo, bez referencji i doświadczenia może zazwyczaj zakończyć się filtrem dla portalu i ogromnymi kłopotami w ewentualnym etapie SEO. Z tego powodu bezpieczniej jest powierzyć serwis firmie znanej w branży, ale droższej i otrzymać gwarancję rzetelnego działania, które nie skończy się tragicznie.







Autor: Pozycjonowanie stron Seospace.pl